Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy opłatę rekrutacyjną można uiścić przelewem internetowym?

Tak, opłatę rekrutacyjną można uiścić przelewem internetowym.

2. Czy mogę dokonać wpłaty za pośrednictwem poczty?

Tak, wpłaty można dokonać za pośrednictwem poczty, korzystając z automatycznie utworzonego kwitu do wpłaty.

3. Moja opłata rekrutacyjna jeszcze nie została zaksięgowana. Dlaczego? Co mam w tym przypadku zrobić?

Opłata rekrutacyjna zostaje zaksięgowana w ciągu kilku dni roboczych.  Do dokumentów wystarczy podłączyć potwierdzenie przelewu.

4. W jakim terminie od zarejestrowania się i wygenerowania numeru konta należy wnieść opłatę rekrutacyjną?

Opłatę rekrutacyjną należy wnieść niezwłocznie. Jest to gwaranacja miejsca wpisu na listę studentów.

5. Ile wynosi opłata rekrutacyjna?

Opłata rekrutacyjna to kwota 85 złotych.

 6. Do kiedy muszę zamieścić zdjęcie elektroniczne w formularzu?

Zdjęcie należy zamieścić do momentu złożenia dokumentacji.

7. Kiedy składa dokumenty?

Rekrutacja zaczyna się od 6 maja i trwa do 30 września. Dokumenty należy złożyć zaraz po ich skompletowaniu osobiście w siedzibie uczelni. 

8. Czy ktoś może złożyć za mnie dokumenty?

Można zlożyć dokumenty za pośrednictem innej osoby, pod warunkiem, że dokumenty są podpisane i kompletne.

9. Ile kosztule oplata za legitymacje stydencką?

Legitymacja studencka to koszt 22 złotych.

10. Kiedy nalezy uiścić wpłatę za legitymacje stydencką?
 
Wplatę należy uiścić przed odbiorem legitymacji, tylko w formie przelewu.