Kod | SP-PM-NS |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wyższa Szkoła Prawa we Wrocławiu |
Forma studiów | Niestacjonarna |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Profil studiów | praktyczny |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | 1 rok |
Zadaj pytanie |
Opis studiów
W dynamicznym świecie marketingu, gdzie innowacja goni innowację, jedna rzecz pozostaje niezmienna: PRAWO.
Bezpieczne i skuteczne pozyskiwanie klientów to już nie tylko świetne strategie komunikacji i chwytliwe hasła. To także gruntowna znajomość prawnych fundamentów prowadzenia biznesu online i offline, umów czy ochrony konsumentów. Zyskaj kompleksową wiedzę, która pozwoli Ci działać śmiało, skutecznie i bez obaw o prawne pułapki.
Studia podyplomowe realizowane są w formie niestacjonarnej w wymiarze 160 godzin, w tym 62 godziny zajęć teoretycznych i 98 godzin zajęć praktycznych. Tryb hybrydowy.
DLACZEGO WARTO STUDIOWAĆ Z NAMI ?
CO ZYSKASZ?
- będziesz pewnie poruszać się w świecie umów zawieranych na odległość (e-commerce), minimalizując ryzyko prawne.
- nauczysz się skutecznie stosować zasady przetwarzania danych osobowych, dbając o zgodność i zaufanie klientów.
- będziesz wiedzieć, jakie nieuczciwe praktyki rynkowe istnieją i jak na nie reagować,
- dowiesz się, czym jest wolność wypowiedzi i czarny PR,
- będziesz znać przepisy prawa prasowego.
Wysokość czesnego
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł.
Wysokość czesnego za studia podyplomowe określa Zarządzenie Rektora.
Możliwe są 3 formy płatności (do wyboru):
- opłata jednorazowa - 6 800zł,
- opłata semestralna - dwie raty w wysokości 3 400zł,
- opłata ratalna - 4 raty w wysokości 1 700zł.
Jeśli jesteś Absolwentem Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu, przysługuje Ci zniżka w wysokości 5%!
Dodatkowe informacje
Po dokonaniu rejestracji prosimy o wniesienie opłaty rekrutacyjnej, wgranie zdjęcia i dostarczenie kompletu dokumentów osobiście do Biura Rekrutacji, bądź przesłanie dokumentów Pocztą Polską lub kurierem. Decyzja o przyjęciu pojawi się w zgłoszeniach rekrutacyjnych.